آموزش وردپرس

انیمیشن ایرانی بسیار زیبای نبرد خلیج فارس

1,414بازدید

201073_158

انیمیشن بسیار زیبای نبرد خلیج فارس با کیفیت فوق العاده بالا و صدای دوبلورهای تلویزیون، روایت چند واقعه مستند از نبرد هوایی جنگنده‌های ایرانی با هواپیماهای آمریکایی در جریان دفاع‌ مقدس است، این انیمیشن براساس فیلمنامه‌‌ای که از سلسله خاطرات سرتیپ خلبان صدرالله جاویدکیا نوشته شده بود، توسط گروه انیمیشن فاطمه زهرا س در حوزه هنری خراسان رضوی تولید شده است. حتما ببینید بسیار زیباست.

این انیمیشن اولین اثر فاخر با موضوع جنگ جهانی سوم بر ضد ایران است و در رده انیمیشن هایی است که در ایران نظیر نداشته و قابل رقابت با هالیوود می باشد.

download-icon-Taktemp (6)

۶ نظر

  1. عالی بود… ممنون از زحمات شما

  2. ببخشید میتنید شما انیمیشن راشل کوری ۲ کامل را اینجا بگذارید. همینطور انیمیشن‌های کامل دیگر kosar3d .com را هم بگذارید. ممنون یک دنیا. من هرچی دنبالش گشتم غیر از تیزر آن فیلم کاملش برای فروش بود.

  3. سلام من فکر نمی کنم وقتی خود این گروه گفته رضایت نداریم به غیر از خرید مجموعه هامون رو تو سایت ها برای دانلود بزارن کار شما درست باشه

  4. سلام دوست عزیز
    ما قبلا اجازه را از مجری طرح گرفتیم. این نسخه مربوط به ۲ سال پیش هست.

  5. سلام چطرمیشه جنگ خلیج فارسودانلودکنم؟

  6. سلام ممنون از سایت خوبتون. لطفا اگه میشه کارتون “دکتر اراسموس” رو هم آپ کنید. فک کنم اسمش همین بود یا شایدم اسمش “کلروفیل” بود.ممنون از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.