آموزش وردپرس

کارتون هاچیپو – کامل (دوبله فارسی)

8,602بازدید

ha
این فیلم که در واقع یک فیلم سینمایی بود محصول کشور آلمان ۱۹۸۷ و به شکلز و نیمه رئال ساخته شده بود مانند وروجک که ان هم محصول کشور آلمان بود. حتما اگر اوایل دهه ۷۰ شمسی بیننده تلویزیون بودید این کارتون رو یادتون هست، یک پیرمرد مهربون و یک عده آدم کوچولو که کارهای بامزه و غیر عادی میکردند.

این فیلم خاطره انگیز برای اولین بار در اینترنت با دوبله فارسی تقدیم هموطنان عزیز میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۱۰ نظر

  1. کاراتون خیلی عالی هست

  2. من مطمئنم شما یه حفره توی صدا و سیمای ایران پیدا کردی و این چیزا رو داری از اونجا می کشی بیرون. میدونی چرا اینوم میگم؟ چون خودم یکی از بزرگترین آرشیوای فیلما و کارتونای قدیمی و خاطره انگیز رو دارم. اما یه سری چیزا بودن که هیچوقت بدستشون نیاوردم. چون نه توی نت موجود بودن و نه توی بازار. که یکیش همین فیلم هاچیپو بود. مطمئنا این فیلم باید از یه کانالی که به صدا و سیما وصله به تو رسیده باشه . البته خیلی از فیلما و سریالا و کارتونای دیگه ی این سایت هم به همین طریق بدست تو رسیده.

  3. داداش یه چیزی یادم اومد… یه زمانی یه برنامه پخش میشد به اسم ” نقاشی های مداد آبی “. توی این برنامه یه پسر بود که یه خروس داشت و هر سری این پسره و خروسه یه کار جدید انجام میدادن. اگه یادت باشه این مداده اولش این پسره و خروسه رو نقاشی میکرد و بعد این نقاشیه بصورت متحرک در میومد. موقع شروع هم این مداده سوار یه قایق ، در حال پارو زدن وارد کادر تلویزیون میشد و با یه صدای نازک میگفت: ” نقاشی های مداد آبی” ……. من اینترنت رو واسه هر چی که دنبالش میگردم زیر و رو میکنم. و وقتی که میگم یه چیزو پیدا نکردم مطمئنم که وجود نداشته وگرنه من پیداش میکردم. حالا که شما به آرشیو صدا و سیما وصلی ببین می تونی اینو هم گیر بیاری و بذاری واسه دانلود.

  4. منم واقعا درخواست دارم نقاشیهای مداد آبی برای دانلود بزاری ممنون میشم چون منم واقعا خیلی دنبالشم و پیداش نمیکنم

  5. لطفا نقاشیهای مداد آبی رو برای دانلود بزارید من واقعا خیلی وقته دنبالشم

  6. منم می خواستم همینو بگم که شما یک کانال توی صدا و سیما پیدا کردین. ولی خدا رو شکر می کنم این کانال دستتون افتاد. فکرشو بکن این هاچیپو رو چقدر دنبالش گشتم. ممنونم

  7. سلام-واقعا ممنون و متشکر از بابت یادآوری گذشته ای تکرار ناشدنی ؛ و اما یه درخواست !
    اگه امکان داره « مجموعه کارتونی ” بلیک و مورتیمر ” » رو برای ما بذارید .
    سپاسگذارم

  8. برنامه ای بود به نام باطریها که یک باطری بزرگ تو ی شهر امده بود وهمه باطریهای کوچک را میسوزاند بعد همه شون متحد شدند و دور این باطری بزرگ را گرفتند وسوزاندش اگر ممکن است اینم پیدا کنید

  9. چقدر خودمون دنبال این برنامه هستیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.