آموزش وردپرس

کارتون جزیره گنج – کامل (دوبله فارسی)

15,169بازدید

Capture
جزیره گنج نام رمانی ماجراجویانه است که توسط رابرت لویی استیونسُن نویسنده اسکاتلندی نوشته شده است. این رمان در سال ۱۸۸۳ میلادی به صورت کتاب به چاپ رسید و موضوع آن درباره دزدان دریایی و گنجی مدفون در یک جزیره است. جزیره گنج را غالباً در زمره ادبیات نوجوانان به حساب می‌آورند و منتقدان آن‌را به خاطر توصیف استادانه نویسنده از شخصیت‌ها و رویدادها و فضای داستان، ستوده‌اند.
کارتون خاطره انگیز جزیره گنج که بارها از تلویزیون ایران پخش شده، برای اولین بار در اینترنت با دوبله فارسی تقدیم هموطنان عزیز میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۹ نظر

  1. سلام
    اول میخواستم از تمام زحماتی که برای ما میکشی تشکر کنم و دوم اینکه آیا سریال کارتونی پانزره پسر و کارتون خواب نیک رو در اختیار داری چون خیلی کمیابند.بد جوری دنبال این کارتونا مخصوصا پانزده پسر هستم .
    ممنووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون …

  2. لطفا کارتونهای جذاب پانزده پسر و جادوگر شهر اوز راهم روی سایت بگذارید.

  3. با سلام و عرض خسته نبا شید خدمت شما عزیزان ممنون از سا یت عا لیتون خیلی سا یت خوبی دارید فقط خواهشی که از مدیر عزیز دارم اینه که اول :کارتونهای قدیمیتونو بیشتر کنید دوم:لینکهای دانلودتونو بازبینی و اصلاح کنید ممنون می شم

  4. لطفا کارتون قدیمه گامبالو رو هم بذارید

  5. لطفا کارتون آرزوهای بزرگ رو هم بذارید

  6. سلام به مدیر محترم خسته نباشید .میشه خواهش کنم قسمتهای کارتون -فیلم و سریال رو یه جوری بزارید که همه قسمتها رو با هم بشه دید .آخه اینجوری واسه ۳۰ قسمت باید ۳۰ بار من روی شماره ها بزنم تا لینک دانلود رو ببینم.

  7. چرا صدایه کسی در نمیاد که این کارتن رو نصفه گذاشتید و فقط ۱۷ دقیقست نه کامل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دقیقا مثله قسما اول سریال بازگشت شرلوک هولمز که اونم ۱ دقیقه آخرش نیست این چه وضعیه؟؟؟؟

  8. این کارتون کامل هست و کلا همین ۱۷ دقیقه هست.

  9. ببخشید این کارتن چطوری کامل هست؟؟؟؟ مدت زمانه این کارتن بیش از ۱۷ دقیقه میباشد به این میگن تیکه هایی از کارتن نه پخشه کامل آن ببخشید منظوره خودتون رو خودتون متوجه میشید؟؟؟؟ مثلا بنویسید پخش کامل مسابقه فوتباله ایکس با زد بعد جایه ۹۰ دقیقه ۶۰ دقیقه باشه میشه کامل؟؟؟؟؟؟؟ در رابطه با شرلوک هوممز چی؟؟ قسمته خانه خالی چرا باید ۱ دقیقه آخرش حذف بشه؟؟؟؟؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.