آموزش وردپرس

انیمیشن سینمایی مدفن کرم‌های شب‌تاب (دوبله فارسی)

8,036بازدید

201073_158
این انیمیشن، داستان یک خواهر (ستسوکو) و برادر (سیتا) را روایت می‌کند که در خلال جنگ‌جهانی دوم مادر خود را از دست می‌دهند و پدر آنها نیز در خدمت نیروی دریایی ارتش است. با از دست دادن مادر و بمباران روستا‌ی کوچک‌شان بی‌سرپناه می‌مانند و آخرین چاره آنها انتخاب زندگی با عمه‌شان است، اما رفتار‌های او با این دو، فروش لباس‌های مادرشان، سرکوفت‌ها و آزار دادنش باعث می‌شود که سیتا و ستسوکو زندگی در یکی از پناهگاه‌ های مخصوص بیماران هوایی را به ماندن در کنار عمه‌شان ترجیح بدهند.

حاشیه: داستان فیلم از یک رمان نیمه اتوبیوگرافی نوشته نوزاکا آکی‌یوکی اقتباس شده است. سربازی که از جنگ نجات میابد اما خواهرش از گرسنگی می‌میرد.
سال ۲۰۰۸ به مناسبت ۶۰ امین سالگرد خاتمه جنگ ژاپن و آمریکا، مجموعه‌ای تلویزیونی از این داستان ساخته شد که به اندازه خود انیمیشن جذاب نبود. این فیلم را با فرزندان بالای ۱۲ سال خود تماشا کنید و انتظار خنده و تفریح نداشته باشید.

download-icon-Taktemp (6)

۱۰ نظر

  1. chera film vasate kar ghat mishe?? fekonam ye moshkeli dare chon faghat ta daghigheye 21 film hast

  2. سلام آناهیتا جان چک شد مشکلی نبود

  3. چرا نظر منو نشون نمیدید؟ازتون خواهش کردم لینک دانلودش رو بزارید

  4. سلام لطفا لینک دانلودش رو بزارید نیاز دارم خواهش میکنم…

  5. سلام بر شما اضافه شد

  6. با سلام .تشکر از سایت خوبتون.لطفا انیمیشن مدفن کرمهای شب تاب رو بدون سانسور و کامل تو سایتتون بذارین.متأسفانه در انیمیشنی که تو سایت شما هست یه جاهایی از این انیمیشن بسیار زیبا سانسور شده . من قبلا این انیمیشن رو تو کانال جم جونیور دیده بودم . از سایت شما تونستم دانلودش کنم اما دیدم کامل نیست.متشکرم.

  7. این فیلم، یکی از بهترین و تأثیرگذارترین انیمیشن هاییه که تو عمرم دیده م. حیف که شبکه ی پویا نسخه ی مثله شده شو داد. نسخه ی شما رو دانلود نکردم؛ اما، امیدوارم کامل باشه تا بیننده ازش لذت کافی ببره.

  8. سلام لطفا فیلم سینمایی این انیمیشن رو قرار بدید هیچ سایتی نداردش

  9. پیشنهاد می کنم منیوی جدیدی تو سایت ارزشمندتون بذارید تحت عنوان “تازه ها”؛ که، درش لینک های جدید از تموم بخش های سایت به مدت مثلاً ۱۰ روز دیده شه تا بیننده هایی که هر از چند روز به سایت سر می زنن، در کوتاه ترین مدت متوجه شن که کدوم بخش ها به روز رسانی شده.

    با تشکر.

  10. سلام. شرمنده، انگار بخش “ویدئوهای جدید” همین کار بالا رو انجام می ده. ندیده بودم. ممنون ازتون.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.