آموزش وردپرس

فیلم سینمایی لئو: حرفه ای (دوبله فارسی)

32,652بازدید

l
لئو (که همچنین با عنوان حرفه ای یا لئون: حرفه ای نیز شناخته می‌شود) فیلمی فرانسوی و با زبان انگلیسی به کارگردانی لوک بسون محصول سال ۱۹۹۴ شرکت آمریکایی کلمبیا پیکچرز است.این فیلم از بهترین فیلم های تاریخ سینما محسوب میشود.

موسیقی های این فیلم عامل موثری بودند تا فیلم هر بیننده ای را مجذوب خود کند، موسیقی های متن به خوبی با صحنه ها آمیخته شده بودند به طوری که دردناکدترین لحظات فیلم برای بیننده دردناک بود همینطور خوشحال کننده ترین لحظات فیلم هم برای بیننده خوشحال کننده بود، آهنگساز این فیلم اریک سرا بود.

خلاصه داستان: فیلم با صحنه‌ای از بالای شهر نیویورک شروع می‌شود و داخل کافه و مرکز کار تونی (دنی آیلو) می‌شود، تونی در حالی که سیگار می‌کشد در مورد کار با شخصی صحبت می‌کند که چهره‌اش چندان پیدا نیست، وی با یک عینک دودی در مقابل تونی نشسته است، کار را می‌پذیرد و لیوان شیر جلویش را سر می‌کشد. وی‌‌ همان لئو (ژان رنو) آدمکشی حرفه‌ای و خطرناک است (که خودش را بعداً «پاک کننده» معرفی می‌کند.) او در محله ایتالیای کوچک از شهر نیویورک زندگی می‌کند و …

بازیگران: ژان رنو, ناتالی پورتمن, گری الدمن

این فیلم بسیار زیبا با کیفیت عالی و برای اولین بار در اینترنت (دوبله فارسی) تقدیم هموطنان عزیز میشود.

download-icon-Taktemp (6)

۶ نظر

  1. خواهش میکنم یلم بیلی باد رو هم بذارید

  2. سلام لطفا فیلم بوسه فرانسوی با بازی ژان رنو را در سایتتون قرار بدید با تشکر از سایت خوبتون

  3. اینا کیفیتش خوبه؟

  4. فوق العاده بود مرسی ..یه سالی بود دنبال فیلم لئون میگشتم.واقعا ممنون

  5. سلام
    آقا خیلی عالیه دمتون گرم
    یه فیلم فرانسوی بود از شبکه یک پخش شد. اسمش بود. ،بعد از جنگ،داستان دو تا برادر کوچک بود که فکر کنم دنبال خونوادهشون میگشتن اگه پیدا کردید حتما برا دانلود بزارید.
    ممنون. خداحافظ

  6. ممنون عالی بود ژان رنو فیلمی داره به نام آخرین نبرد موضوع بازماندهای جنگ جهانی سوم است لطفا در صورت امکان این فیلم را هم لطف کنید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.