آموزش وردپرس

مجموعه لذت نقاشی – کامل (دوبله فارسی)

104,365بازدید

end
لذت نقاشی مجموعه تلویزیونی آمریکایی با اجرای باب راس بود که در آن به بینندگان تکنیکهایی برای نقاشی رنگ و روغن منظره آموزش می‌داد. مقصود این نمایش نقاشی سریع نبود گرچه راس می‌توانست در نیم ساعت نقاشی را تمام کند. در عوض راس می‌خواست در زمان تخصیص داده شده بینندگان فنون خاصی را بیاموزند. تا ۱۹۹۴ یک سال قبل از مرگ راس این برنامه ادامه یافت.

رابرت نورمن راس (زادهٔ ۲۹ اکتبر ۱۹۴۲ – درگذشت ۴ ژوئیه ۱۹۹۵) نقاش آمریکایی، معلم هنر و مجری تلویزیون بود. او بیشتر به عنوان سازنده و مجری برنامه لذت نقاشی که برای بیش از ۱۰ سال از شبکه پی‌بی‌اس در ایالات متحده و کانادا پخش شد، شناخته می‌شود.
برنامه تلویزیونی باب راس در ایران از سال ۱۳۸۰ در شبکهٔ چهارم صدا و سیما آغاز به پخش شد و در این مدت بینندگان بسیاری را با خود همراه کرده و عملاً سطح هنر نقاشی ایران را بالا برده است. اینک نقاشی یک هنر همه گیر و بسیار جذاب شده‌است.

به این دلیل که کیکاووس یاکیده، دوبلر صدای باب در ایران، صدایی مشابه باب، نرم و آرام، دارد، بهنگام دیدن فیلم دوبله شده باب از صدا و سیما به ذهن بینندهٔ ایرانی این می‌رسد که گزافه نیست اگر تصور کند این خود باب است که دارد به آرامی به فارسی سخن می‌گوید و این یکی از دلایل محبوبیت این برنامه در ایران است.

این برنامه ی زیبا در ۲۷ قسمت و با کیفیت عالی برای اولین بار در اینترنت تقدیم هموطنان عزیز میشود.

برای دیدن سایر قسمت ها در پایین هر ویدئو لیست برگه ها وجود دارد که شماره ی برگه نشان دهنده ی شماره قسمت می باشد.

قسمت اول

download-icon-Taktemp (6)

۱۸ نظر

  1. سلام اگه امکان داردکارتون دوقلوها ی افسانه ای در سایتان بزارید.تشکر

  2. سلام ممنون از سایت بسیار بسیار خوبتون.لطفا اگه میشه یه فیلم بود که یه پسری موهاش بر اثر بیماری ریخته بود بعد یه جادوگر دارویی بهش داد و باعث شد دوباره موهاش در بیاد ولی اینبار دیگه رشدشون بیش از حد بود.نمیدونم اسم فیلم چی بود ولی اگه میشه برا دانلود بزارینش ممنون.

  3. سریال پزشک دهکده رو هم بزارید لطفا موفق باشید.

  4. لطفا مستن دجاده ابریشم رو هم بذارید

  5. خیلی ممنون
    فقط همین ۳۰ قسمت دوبله شده یا باز هم هست؟؟
    ——————
    وروجک و استاد نجار هم بذارید!!
    :دی

  6. با سلام.بسیار ممنون به خاطر مجموعه ی لذت نقاشی. همشون رو دانلود کردم و از شما سپاسگزارم. اما متاسفانه ۵،۶ تاشون تکراری هستند.متسفانه نمی تونم بگم کدوم ها،چون تعدادشون زیاده و بررسی کردن همشون وقت و دقت زیادی می خواد.

  7. سلام
    واقعا خسته نباشید.همه چیز عالی.مطالب متنوع.واقعا این سایت کامله.مرسی

  8. خدا قوت ،سایت بسیار خوبی است لطفا موسیقی و فیلم سریال جزیره اسرارآمیز را هم بگذارید.(پخش دهه ۶۰)

  9. سلام
    قرار بود مسابقه راز سیب رو توی سایتتون بزارید خبری نشد ممنون میشم زودتر این مسابقه رو واسمون بزارید

    با تشکر

  10. سلام
    این نسخه ای که گذاشتین (حد اقل قسمت اولش ) دوبله ی یاکیده نیست فکر کنم
    اگه ممکنه اون دوبله رو بذارید
    خیلی ممنون

  11. سلام حق با شماست ولی در قسمت های بعدی دوبله با صدای آقای باکیده است.

  12. با درود به شما خوبان که دی را در یا د اوریهای ما دی گشت می کنید و به ما یا د اوری می کنید که گذشته را نبا ید فراموش کردوخاطرات را برای ما زنده نگه می دارید سپا س از زحما ت شما
    لطفا اگر براتون مقدوره سریال قدیمی اسکیپی ( داستانهای اون کا ن گورور دوست داشتنی و اون پسر بچه بازیگوش و با هوش)را برای دانلود بگذارید ممنون می شم

  13. میلاد اسم اون فیلم نسخه سحرآمیز بود

  14. دوست عزیز هیچ کدوم از قسمتها با صدای جناب آقای کیکاووس یاکیده نیست ، و صدا و تصویر در بعضی قسمتها به هیچ عنوان با هم هماهنگ نیست ؛ لطفا نسخه کاملا سینک شده و با صدای خاطره انگیز و فراموش نشدنی آقای یاکیده عزیز قرار بدید ( یادش بخیر ساعتای یازده و نیم دوازده شب شبکه چهارم منتظر میموندیم تا صدای آرام و ملیح ایشون رو بشنویم هنوز این صدا تو گوشمونه … چقدر نرم ، آرام ، درست مثل بابا لنگ دراز !! ) … مرسی

  15. سلام قسمت اول و دوم با صدای آقای کیکاووس یاکیده اضافه شد. به زودی سایر قسمت ها با صدای ایشون اضافه میشه.

  16. با سلام و تشکر از برنامه های سایت خوب شما . لطف بفرمایید سریال مسافر کوچولو را برای دانلود بزارید. خیلی با حال بود و من جایی برای دانلودش نیافتم . ممنون میشم اگه اضافه بفرمایید. اگه لطف کنید از طریق ایمیل بهم خبر بدید دیگه عالی میشه .

  17. از سایت بسیار جذاب نوستالژیک تی وی بسیار لذت بردم واز همه تهیه کنندگان آن متشکرم لطفا اگر امکان دارد فیلم هندی اسم من جانی راهم در این سایت قرار دهید متشکرم علی

  18. لطفا سریال هوای تازه که سال ۷۵ پخش میشد رو در سایت بذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.